Livrare/Returnare


Cost Transport

Pentru comenzile cu valoare mai mare de 200 lei transportul este GRATUIT.

Pentru comenzile cu valoare mai mica de 200 lei  taxa de transport este de 15 lei.


Cum primesc comanda

Comanda ta va fi livrata prin curierat rapid, prin intermediul firmei Nemo Expres si Fan 

Curier la adresa de livrare metionata in formularul de comanda.

Pentru a urmarii stadiul comenzii tale acceseaza siteul curierului, utilizand numarul de AWB din emailul de confirmare. ( ex.: AWB MNPxxxxxxxxx01- )


La livrarea comenzii trebuie sa verifici cu atentie integritatea coletului. In cazul in care exista urme de deteriorare a acestuia, ambalajul desfacut sau sigiliul rupt, te rugam sa il 

refuzi si sa ne contactezi in cel mai scurt timp posibil .


ATENTIE! Ne rezervam dreptul de a nu mai expedia comenzi persoanelor pe contul carora se inregistreaza cel mult doua comenzi a caror livrare nu a putut fi efectuata cu 

succes in decurs de o luna.


In cat timp primesc comanda?

Comanda ta va fi livrata in cel mai scurt timp posibil, termenul maxim fiind de 15 zile lucratoare de la plasarea cu success a acesteia.


Am primit un produs in minus

Ne cerem scuze pentru problemele intampinate si iti stam la dispozitie pentru a le solutiona. Contacteaza-ne in termen de 48 de ore de la livrarea coletului, vom face verificarile de rigoare si vom reveni cu un raspuns in maxim 24 de ore.

Din pacate, sesizarile ulterioare termenului de 48 de la livrarea comenzii, nu vor fi luate in considerare.


Am primit un produs cu defect

Inainte de expediere, produsele trec prin mai multe filtre de verificare insa este posibil ca mici defecte sa scape neobservate. Te asiguram ca ne dorim sa scurtam cat mai mult procesul de recuperare a banilor pentru un produs defect.Tot ce trebuie sa faci este sa ne contactezi in termen de 48 de ore de la livrarea coletului, sa ne comunici comanda si codul produsului care prezinta defect.Transportul pentru returnarea produsului defect va fi suportat de catre noi.


Care este programul de livrare al comenzilor?

Livrarea se face (de luni pana vineri) intre orele 9.00-17.00 , daca in acest interval nu esti acasa, te rugam sa specifici o alta adresa (adresa de la locul de munca) pentru a nu se produce intarzieri sau chiar nelivrarea produselor comandate.


Cat timp am la dispozitie pentru retur?

Ai la dispozitie 15 zile calendaristice de la data primirii produselor pentru a inregistra o cerere de retur. Formularele completate dupa expirarea acestui termen nu vor fi luate in considerare.