Livrare/Returnare


Cost Transport

Pentru comenzile cu valoare mai mare de 200 lei transportul este GRATUIT.

Pentru comenzile cu valoare mai mică de 200 lei  taxa de transport este de 20 lei.


Cum primesc comanda

Comanda ta va fi livrata prin curierat rapid, prin intermediul firmei Nemo Expres Curier la adresa de livrare menționată în formularul de comandă.

Pentru a urmări stadiul comenzii tale accesează site-ul curierului, utilizând numărul de AWB din emailul de confirmare. ( ex.: AWB MNPxxxxxxxxx01- )


La livrarea comenzii trebuie să verifici cu atenție integritatea coletului. În cazul în care există urme de deteriorare a acestuia, ambalajul desfăcut sau sigiliul rupt, te rugăm să îl 

refuzi și să ne contactezi în cel mai scurt timp posibil .


ATENȚIE! Ne rezervăm dreptul de a nu mai expedia comenzi persoanelor pe contul cărora se înregistrează cel mult două comenzi a căror livrare nu a putut fi efectuata cu 

succes în decurs de o lună.


În cât timp primesc comanda?

Comanda ta va fi livrată în cel mai scurt timp posibil, termenul maxim fiind de 15 zile lucrătoare de la plasarea cu succes a acesteia.


Am primit un produs în minus

Ne cerem scuze pentru problemele întâmpinate și îți stăm la dispoziție pentru a le soluționa. Contactează-ne în termen de 48 de ore de la livrarea coletului, vom face verificările de rigoare și vom reveni cu un răspuns în maxim 24 de ore.

Din păcate, sesizările ulterioare termenului de 48 de la livrarea comenzii, nu vor fi luate în considerare.


Am primit un produs cu defect

Înainte de expediere, produsele trec prin mai multe filtre de verificare însa este posibil ca mici defecte sa scape neobservate. Te asiguram că ne dorim sa scurtăm cât mai mult procesul de recuperare a banilor pentru un produs defect. Tot ce trebuie să faci este să ne contactezi în termen de 48 de ore de la livrarea coletului, să ne comunici comanda și codul produsului care prezintă defect. Transportul pentru returnarea produsului defect va fi suportat de către noi.


Care este programul de livrare al comenzilor?

Livrarea se face (de luni pana vineri) între orele 9.00-17.00 , dacă în acest interval nu ești acasă, te rugăm să specifici o altă adresa (adresa de la locul de munca) pentru a nu se produce întârzieri sau chiar nelivrarea produselor comandate.


Cât timp am la dispoziție pentru retur?

Ai la dispoziție 15 zile calendaristice de la data primirii produselor pentru a înregistra o cerere de retur. Formularele completate după expirarea acestui termen nu vor fi luate în considerare.